ته خط

همیشه آخر خط ..............

ته خط

همیشه آخر خط ..............

بهترم

اشکالات چند روزه خط من یا شاید هم این بلاگ اسکای دو تا حسن داشت یکی برا من یکی برا شما:

۱. نتونستم اون اراجیفی که تو سرم بود و تو ۲ صفحه تایپ کرده بودم پست کنم در نتیجه وقت شما برا خوندن اونا تلف نشد.

۲.بجاش مجبور شدم یه خورده با این نرم افزار SPSS

ور برم( تایپ انگلیس اینجا چقدر مکافات داره) و بالاخره کارم رو راه بندازم. من اینو برا یه پروژه لازم دارم و تا حالا هم فقط اسمش و شنیده بودم حوصله این کتابهای راهنما رو هم نداشتم. شکر خدا یه آدم با سواد هم دورو برم پیدا نمی شد یادم بده. اما نبود اینترنت باعث شد به جای وبگردی یه خورده کار مفید انجام بدم و خودم بالاخره یاد بگیرم.

نظرات 1 + ارسال نظر
صادق جمعه 26 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 07:28 ب.ظ http://www.bose.blogsky.com

تبادل لینک؟؟//

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد